Last week

Förra veckan var en orgie i galej och därför väljer jag att se det som första veckan på sommarlovet.

Började med bröllopsfest för de här stjärnorna:


Förutom att maten, stämningen och kärleken var världsklass så hamnade jag vid ett bord som fick mig att skratta så mycket att jag typ svällde upp i ansiktet. Älskar!!! När man sätts bredvid nya människor och klickar i humor! 

Dagen efter bröllopet racade jag till Öland för att möta upp familjen på godfathers sommarställe. Fira morsan och onkel 60år! Grymt fint och härligt att hänga med familjen även om det alltid är en som saknas:



Lillebror å cuz:





Efter Öland reste jag till Sthlm för att vara med på mästerskapsmiddag TV4 , glädje glädje glädje! Sånt himla skönt gäng och jag är tacksam över att jag fick chansen att jobba med dem. Åt jädra gott Igen! 



Festlig vecka. Känns omöjlig att slå men  impossible is nothing, right?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ekenskreativa.blogg.se

går på känsla

RSS 2.0