Pivo kök å bar

I lördags var det grill and chillfest på restaurang Pivo i Göteborg. Jag fick följa med Jompa som var inbjuden, sjukt tacksam! Allt var på plats. Maten är to die for, världsklass verkligen. Stämningen och personalen är samma nivå och sen toppväder, nya vänner och ständig påfyllning av fräsch rose'. Lovely! 




Söndag träning med grabbarna i lag C i värmen , mitt på dagen. Några av dem fastar och får inte dricka vatten förrän 22.15 på kvällen. Lågintensiv fotbollsgolf och fotbollstennis och ett kortare pass med mycket glädje.



Sen blev jag bjuden av Teddy på biljett till Häcken-Hbg på Häckens nya arena. Körde all in och tryckte hamburgare (från en sån foodtruck, bra fantastisk kvalitet) häcken vann 3-2 i underhållande match men min favoritspelare var i bortalaget , sicken speluppfattning lilla unga Jordan Larsson! 

Bra helg!!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ekenskreativa.blogg.se

går på känsla

RSS 2.0