Dag 2

Nöjd med prestationen från dag ett och med en rumpa som var AJ Aj aj!! Tänkte jag först avsluta min tid som cyklist. Men så kom jag på att om jag klarar av att cykla trots att jag skriker aj varje gång cykeln guppar över ett litet löv , Då kan jag var nöjd på riktigt. Så cyklade mot Erlings Höganäs. Och över Hallandsåsen. Satte inte ner foten i marken en enda gång, sjukt nöjd med det. På toppen möttes jag av snygga kossor och en fantastisk nedförsbacke.

Framme i Höganäs efter 5 timmar cykel med en snabb paus för att trycka en bar möttes jag av en grym familj och en kanonkväll.






Idag kör jag sista sträckan. Mot Malmö!! Inshallah! Sen ska jag aldrig mer cykla.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ekenskreativa.blogg.se

går på känsla

RSS 2.0